Tuesday 15 October 2019

I'M BACK!

Injit injit semut siapa sakit naik atas... 

Hantu gay Kamen Shinobi muncul kembali...ekekeke



Lama betul aku tinggalkan dunia blogging ni. Rasanya lebih 7 bulan aku menyepi. Kalau dulu paling busuk pun sebulan sekali mesti ada entry baru...ni sampai 7 bulan tak update..apa citer ni Kamen?! Aku bukan merajuk..apatah lagi dah berubah jadi str8..lambat lagi! Well..aku bukan saja-saja tak nak update blog ni. Kalau ikutkan banyak aku nak luahkan dalam blog ni, kisah suka duka yang aku lalui..tapi nak dipendekan citer, aku terlalu sibuk dengan macam-macam komitment. Maklum la, bila hidup sendiri ni komitment dia lain macam sikit..mana dengan kerja yang tak pernah berhenti. Bayangkan..aku nak on laptop sebulan sekali susah, apatah lagi nak menaip entry baru..kirim salam je la. Nak update pakai phone tu boleh, tapi rasa tak puas!..nak menaip panjang-panjang pakai skrin kecik...mau cramp jari..huhu..So sudahnya, blog ni terbiar sepi.

Lagi satu, probably zaman sekarang ni blog dah kurang relevan dijadikan medium untuk meluahkan perasaan. Blogger lain pun ramai yang dah pencen. Ye la, visitor makin berkurang..ruang komen semakin hambar. Aku tak nafikan semua tu boleh jadi faktor blogger-blogger macam aku 'malas' nak update. Macam syok sendiri pulak membebel sorang-sorang..ekekeke.. Sekarang ni nak marah nak merajuk nak mengamuk semua lepas dalam sosmed je..instant gratification. Nak buat kawan pun senang..kalau beruntung jumpa jodoh dalam tu. Mungkin dah tiba masanya Kamen Shinobi bukak account twitter atau instagram?..senang nak connect dengan people like us. Actually aku dah ada account facebook, tapi biasa la..hambarudin. Nampak sangat tak famous...ekekeke. Aku pulak sejenis tak aktif main sosmed ni..lagi la mengeruhkan keadaan..huhu. Kalau bukak account instagram sape je la nak follow aku...sah-sah aku takkan upload personal picture dalam tu.. Takpe la..biar la watak Kamen Shinobi ni kekal misteri...eceh!

Well..since aku dah lama tak menaip, aku anggap ni entry comeback. 7 bulan tak update pape..honestly rasa sedikit awkward. Rasa macam memula start blog dulu..blur manjang...huhu. Oh ye....bulan september lalu genap la 5 tahun blog ni bernyawa...walaupun 7 bulan lepas dia koma, tapi sekarang dah bangkit balik...bigger, stronger, bolder, wilder..gituh..ekekekeke

Cukup la dulu untuk kali ni, ada masa nanti aku update lagi. Harapnya ada masa la nak update, kalau tak..faham-faham la..hehe. Pape pun aku nak minta maaf banyak-banyak dekat reader dan visitor aku tak sempat reply komen, dm, email korang..Kamen Shinobi bukan sombong tau, pemalu tu iye..hehe. Dan buat kawan-kawan blogger lain, maaf lama tak singgah blog korang..rindunya zaman meriah dulu-dulu.


Every setback is a setup for a comeback

Apa jadah email aku kena spam dengan gambar perempuan bogel! Boobs bersepah...ewwww

10 comments:

  1. You seem like a very interesting person huhu I hope we could be friends

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu dia kamen ada peminat baru, wakekeke

      Delete
    2. @Ary kita biasa² je ni

      @Anon syukur ramai peminat..ekekek

      Delete
  2. hai abang kamen, rindu juga zaman meriah blog waktu dulu..hehehe. Blog sekarang kurang dapat sambutan tak macam dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ada sosmed zaman baru, blogspot jd obsolete...sedih, nk harap kamen open ig story, mcm mustahil plak

      Delete
    2. @CD kan..semua dah curang dengan sosmed

      @anon bukan obsolete tp bukan pilihan utama dah sekarang ni. Kita ni malu la nak up ig story

      Delete
  3. Ak pon makin slow updet blog...haha..

    ReplyDelete