Thursday, 25 September 2014

ICE-BREAKING : SEJAK BILA KAU SUKA LELAKI?

Entry kali ni aku nak cerita macamana aku boleh terjebak dalam dunia plu.

Aku cuma sedar yang aku memiliki perasaan berbeza ketika aku di sekolah menengah. Aku tahu..agak lambat. Masa tu aku belum ada nafsu pada lelaki,tapi aku masih ingat satu peristiwa yang bagi aku point permulaan aku menyukai lelaki.

Masuk sekolah menengah aku kadangkala terpaksa balik dengan menaiki bas awam..biasanya kalau ada kelas tambahan ataupun terlepas bas sekolah.Suatu hari ditakdirkan aku terlepas bas sekolah sebab keluar lewat. Terpaksa laa naik bas awam dari sekolah untuk ke terminal bas di pusat bandar sebelum bertukar bas awam lain untuk sampai ke rumah.

Masa tengah boring tunggu bas di terminal..tiba-tiba ada sorang lelaki berbadan sasa (bukan bodybuilder type tapi lebih muscular dari lelaki biasa) lalu betul-betul di depan aku. Setahu aku dulu tempat aku takde gym..Lelaki muscular ni kira rare di tempat aku. Aku ingat lagi waktu tu rasa macam kena pukau. Biasalah..kalau ada benda baru...jadi jakun. Sampai rumah jadi angau disebabkan asyik teringat lelaki yang aku nampak tadi,aku pun tak tau kenapa. Kadang-kadang sesaja tak naik bas sekolah so aku boleh ke terminal bas untuk tengok lelaki tu lagi..biasanya usaha aku berhasil. hehe..

Masuk form 3 aku mula kenal internet dan aku semakin berani. Streamyx,Unifi,berukband.. belum ada lagi masa tu..online guna dial-up aje. Laptop pun tebal macam kamus. Tiap kali online aku akan cari keyword kegemaran aku, bodybuilder dan muscle. Dari situ aku ketagih layan gambar-gambar bodybuilder yang bagi aku sangat menarik sampai membangkitkan syahwat aku.

Aku mula bernafsu pada lelaki sado..

Masuk universiti aku mula terima yang aku tak normal,tapi aku tak tunjuk. Semester 1 dan 2 aku stay kolej kediaman lelaki..roommate aku semuanya lelaki. Aku masih ingat satu kejadian..roommates aku semua asyik layan straight porn tapi aku sorang aje tak join..buat-buat tido. Aku pun tak pasti diaorang syak atau tak aku ni sebenarnya gay. Masa tu ada jugak coursemate perempuan cuba nak pasangkan aku dengan member diaorang,tapi aku buat bodoh aje.. Aku tak pernah terfikir nak couple dengan perempuan,tapi kalau lelaki aku nak aje..hehe.

Zaman universiti nafsu pada lelaki semakin kuat. Lagi teruk bila stay kolej kediaman lelaki..aku suka curi-curi tengok lelaki yang lalu lalang tak berbaju dan hanya bertuala lagi-lagi yang body ketak-ketak...university tempat aku study ramai lelaki sado..jadi senang cuci mata bila ada peluang...tak kira dekat fakulti, bus stop, dalam bas, tepi jalan..di mana ada lelaki sado disitu mata aku tertumpu.

Masuk semester 3 sampai habis grad.. aku tinggal rumah sewa tapi aku tak stay dengan roommate aku sebab nakkan privacy. Kebetulan dekat rumah sewa ada cybercafe..dari situ aku start layan gambar dan video softcore. Masa tu aku tak tahu lagi pasal Planetromeo,Manjam.. jadi aku tak pernah jumpa dan bersosial dengan mana-mana plu. Aku cuma dapat tahu yang Malaysia ni ramai plu dari Friendster,Myspace dan Tagged yang memang popular masa tu.

Lepas grad aku duduk rumah dan untuk isi masa lapang aku join satu site plu yang dijumpai secara tidak sengaja. Disebabkan aku sangat naif dan terlalu berhati-hati aku tak pernah dedahkan identiti sebenar aku. Satu hari aku berkenalan dengan seorang plu dari Amerika dan dia ajak aku buat video call sebab nak tengok muka aku. Memula aku reject sebab aku terlalu risau orang lain tahu identiti sebenar aku. Dia tak puas dan cakap aku tak sporting..tercabar punya pasal..akhirnya aku setuju.. Aku ingat lagi waktu tu badan menggigil sebab terlalu nervous..pertama kali dedah identiti walaupun sekadar tunjuk muka dalam webcam. Tapi nasib aku baik..dia tak pernah ajak buat cam-sex dan kitaorang masih berhubung sampai sekarang.

Beberapa bulan lepas tu aku berkenalan dengan seorang lelaki..sejak itu aku mula berani untuk explore dan mendalami dunia plu..


No comments:

Post a Comment